SJ TheDaily - шаблон joomla Форекс

Serviciu Electronic de Dirijare și Ordonare – testat de Primăria Pitești
Recomandat

July 12, 2019
Scris de 

Direcția Impozite și Taxe Locale din cadrul Primăriei Municipiului Pitești a instalat, pentru o perioadă de 60 de zile, Sistemul Electronic de Dirijare și Ordonare-SEDO (sistem electronic cu bonuri de ordine).

Acest sistem este un sistem electronic util, modern și economic, fiind recomandat în special instituțiilor publice care desfășoară activități specifice de relații cu publicul.

Modul de utilizare a sistemului este foarte simplu:

  1. Selectarea serviciului dorit prin atingerea ecranului (touch screen),
  2. Ridicarea bonului de ordine eliberat de unitatea principală.

Bonul cuprinde, în afara numărului de ordine și a ghișeului corespondent, și următoarele informații: un mesaj de întâmpinare, denumirea serviciului solicitat, numărul persoanelor în așteptare, data și ora ridicării bonului de ordine. Atunci când unul dintre ghișeele asociate serviciului ales anunță vizual și/sau vocal, cetățeanul se deplasează cu bonul de ordine la ghișeul la care este chemat. Sistemul funcționează în prezent la camera 46, intrarea B, acolo unde se desfășoară următoarele activități:

  • eliberarea certificatelor de atestare fiscală,
  • scoaterea din evidența fiscală a mijloacelor de transport, în cazul persoanelor fizice și juridice,
  • declararea clădirilor, terenurilor și a mijloacelor de transport, în cazul persoanelor juridice,
  • plata impozitelor și taxelor datorate de către persoanele juridice,
  • informații.

 

301 Vizualizari

CONTACT: infoargesnews@gmail.com

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree