SJ TheDaily - шаблон joomla Форекс

SC Apă-Canal 2000 SA nu va mai lucra cu publicul! Cum plătiți facturile...
Recomandat

March 24, 2020
Scris de 

Primăria Municipiului Pitești, prin Apă Canal 2000 S.A., anunță noi măsuri privind reducerea răspândirii virusului COVID-19.

Ȋncepând cu data de 31.03.2020, ora 16:00, S.C. Apă Canal 2000 S.A. suspendă activitatea de relaţii cu publicul şi va derula operaţiunile de încasare facturi, eliberare avize, încheiere contracte şi comunicare clienţi prin corespondenţă electronică.
Accesul publicului la sediul societăţii noastre din Bd. I.C. Brătianu nr. 24 A, precum şi la celelalte puncte de lucru, va fi complet restricţionat.

IMPORTANT
SC APĂ CANAL 2000 SA a întreprins toate măsurile necesare ca activitatea de furnizare a apei potabile şi de canalizare să nu aibă de suferit din cauza acestei situaţii excepţionale. Toate staţiile de tratare a apei au suficiente stocuri de materiale şi substanţe utilizate în procesele de potabilizare. Stocuri de materiale şi echipamente de rezervă au fost făcute şi la staţiile de epurare, astfel încât calitatea apei deversate să respecte condiţiile de mediu.
Personalul este instruit pentru situaţiile excepţionale ce pot apărea pe fondul unei eventuale extinderi a focarelor de coronavirus, scopul fiind acela de a asigura continuitatea serviciului. Consumul apei de la robinet este sigur, calitatea apei furnizate fiind strict monitorizată în laboratorul propriu, în baza unui program stabilit în comun cu Direcţia de Sănătate Publică Argeș, rezultatele analizelor fiind postate pe pagina de internet a societăţii la Secțiunea Informații Utile/Calitatea Apei.
În perioada următoare nu vor fi executate debranşări sau lucrări care să ducă la sistarea furnizării apei, excepţie făcând situaţiile neprevăzute, generate de avarii şi lucrări de reabilitare a reţelelor de alimentare cu apă în curs de execuţie la nivel de arie de operare (acest tip de intervenţii vor avea un interval cât mai scurt de întrerupere).

PLATA FACTURILOR
se poate realiza prin următoarele modalităţi:
Virament bancar în următoarele conturi (vă rugăm să indicaţi codul de client şi numărul de factură):

Banca Cont
BRD GSG Piteşti RO93BRDE030SV05734580300
BCR Piteşti RO07RNCB0022146935360001
Garanti Bank Piteşti RO96UGBI0000512009978RON
CEC Bank RO92CECEB00030RON0789756
Raiffeisen Bank RO32RZBR0000060003362322

Internet banking /mobile banking:
BRD GSG şi Garanti Bank. Vă rugăm să selectaţi denumirea companiei din cadrul secţiunii de plăţi facturi/utilităţi şi să indicaţi codul de client şi numărul de factură . Pentru aceste plăţi comisioanele sunt suportate de SC Apă Canal 2000 SA.

Debit Direct:
* prin semnarea mandatului de debit direct la BRD GSG, BCR, Garanti Bank, CEC Bank şi Raiffeisen Bank de către clienţii acestor bănci, comisioanele fiind suportate de SC Apă Canal 2000 SA;
* prin sistemul SEPA – direct debit la celelalte bănci din judeţul Argeş.

Numerar, cu prezentarea unui exemplar din factură, comisioanele fiind suportate de SC Apă Canal 2000 SA:
* la toate ghișeele sau terminalele de plată ale BRD GSG, Garanti Bank şi CEC Bank din județul Argeș;
* în reţeaua punctelor de plată PayPoint pentru plăţi până la limita maximă de 5.000 de lei.

EMITEREA AVIZELOR TEHNICE
Documentaţiile necesare pentru emiterea de avize tehnice de specialitate vor fi transmise prin e mail la adresa contact@apa-canal2000.ro (peste 10 MB se va utiliza serviciul WE TRANSFER). Documentele necesare pentru obținerea avizelor şi formularul de cerere sunt disponibile pe site-ul societății la secțiunea Clienți / Formulare. Avizele vor fi eliberate în format electronic, după achitarea taxelor prin una din metodele de plată mai sus menţionate. Formatul original al avizelor va putea fi ridicat de la Ghișeul Unic după reluarea activităţii. În mod obligatoriu, în textul e-mailului se vor menționa datele de contact ale solicitantului, în vederea validării documentaţiei de avizare şi emiterii facturii pentru taxele de aviz.
Relaţii pot fi obţinute telefonic, la numerele: 0248 212 010, 0248 625 050.

EXECUȚIA DE BRANȘAMENTE ȘI RACORDURI
Pe perioada instituirii stării de urgenţă, branșamentele și racordurile se vor executa limitat și în cazurile de maximă urgență, coroborat cu lucrările de mentenanţă la nivel de arie de operare, respectiv cu disponibilitatea utilajelor în contextul excepţional actual.

ÎNCHEIEREA CONTRACTELOR DE FURNIZARE
Actele necesare pentru încheierea contractelor de furnizare vor fi transmise prin e-mail la adresa contact@apa-canal2000.ro (peste 10MB se va utiliza serviciul WE TRANSFER).
Lista actelor necesare pentru încheierea contractelor de furnizare sunt disponibile pe site-ul societății la secțiunea Clienți / Formulare.
Relaţii pot fi obţinute telefonic, la numărul : 0348 404 609

TRANSMITEREA DE PETIŢII, COMENZI ŞI SERVICII
S.C. Apă Canal 2000 S.A. pune la dispoziţia clienţilor următoarele canale de comunicare pentru transmiterea petiţiilor/solicitărilor:
E-mail: contact@apa-canal2000.ro
Fax: 0248 223 540
Serviciul Facturare: 0248 223 677 (de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 şi 16:00);
Serviciul Contractare : 0348 404 609 (de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 şi 16:00);
Ghișeul Unic: 0248 212 010, 0248 625 050 (de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 şi 16:00);
Poșta, pe adresa B-dul I.C. Brătianu, nr. 24A, Pitești.

SEMNALAREA DE DISFUNCŢIONALITĂŢI TEHNICE
Pentru a transmite eventualele situaţii de disfuncţionalităţi ale sistemului de alimentare cu apă sau de canalizare, clienţii sunt rugaţi să sune la Dispeceratul Central, telefon 0248 223 237 (program permanent).

CITIREA CONTOARELOR
SC Apă Canal 2000 SA va citi lunar, prin angajaţii săi, apometrele clienţilor din toată aria de operare, ce deţin branşamente dotate cu contoare ce permit citirea la distanţă.
Clienţii deserviţi de branşamente dotate cu contoare mecanice pot transmite indexul contoarelor astfel: prin e-mail contact@apa-canal2000.ro, prin crearea unui cont online pe site-ul societății www.apacanal2000.ro, prin WhatsApp la numărul 0755 147 368 sau telefonic la numărul 0248 223 677, în perioada 20 – 30 ale lunii. Transmiterea indexului autocitit prin WhatsApp impune atașarea unei fotografii a indexului de pe apometru şi transmiterea următoarelor informații: codul de client, adresa punctului de consum și indexul apometrului.
În lipsa comunicării indexului, serviciul va fi facturat estimat, automat, în baza mediei consumurilor pe ultimele 12 luni anterioare, urmând ca acest consum estimat să fie regularizat la citirea contorului.
Clienţii pot opta pentru primirea facturii în format electronic prin crearea unui cont online, accesând site-ul societății www.apacanal2000.ro, Secțiunea Clienți, Servicii Online. Având în vedere situația actuală, recomandăm clienților să opteze pentru această modalitate prin care vor intra în posesia facturii imediat ce aceasta a fost emisă. În perioada stării de urgență, facturile vor fi emise, arhivate electronic și distribuite doar clienților care au cont online creat. Facturile emise către clienții care nu au cont online vor fi distribuite la momentul încetării stării de urgență. Până la intrarea în posesia facturilor, clienții pot efectua plăți pe baza facturilor emise în luna anterioară.

LABORATOARE
Se suspendă pe perioadă nedeterminată efectuarea de analize fizico - chimice şi microbiologice externe solicitate de terţi, întrucât LABORATORUL DE APĂ POTABILĂ şi LABORATORUL DE APĂ UZATĂ din cadrul societăţii îşi vor concentra activitatea pentru monitorizarea permanentă a calităţii apei reci furnizate, respectiv a calităţii apei uzate evacuate în emisar.

MONITORIZARE MEDIU
Se suspendă pe perioadă nedeterminată toate activităţile legate de emiterea Autorizaţiilor de Mediu, cu menţiunea că toate procedurile vor fi reluate după încetarea stării de urgenţă, fără consecinţe pentru utilizatorii care trebuie să parcurgă această procedură.

SERVICIUL DE VIDANJARE
Pe perioada instituirii stării de urgenţă, serviciul de vidanjare se va presta cu precădere către beneficiarii de contracte în acest sens. Prestarea acestui serviciu către terţi se va face limitat, coroborat cu lucrările de mentenanţă la nivel de arie de operare, respectiv cu disponibilitatea utilajelor în contextul excepţional actual.

 

171 Vizualizari

CONTACT: infoargesnews@gmail.com

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree