SJ TheDaily - шаблон joomla Форекс

Coșmarurile – de ce apar și cum pot fi combătute?

May 28, 2021
Scris de 

Senzația după ce te trezești dintr-un vis urât este de frică și de tot soiul de gânduri: Dacă a fost un semn? Ce s-ar întâmpla dacă într-adevăr m-aș afla într-o astfel de situație? De ce am avut un astfel de coșmar tocmai acum?


Coșmarurile încep din copilărie și afectează mai ales fetițele. În copilărie, coșmarurile sunt declanșate de evenimentele de zi cu zi care apar în viața copilului: un desen animat agresiv, un alt copil care țipă la el sau îl lovește, o ceartă între părinți, despărțirea de o rudă de care este atașat etc. Concret, modul în care creierul procesează fricile noastre de peste zi se poate materializa într-un coșmar.

Care sunt cauzele viselor urâte

Coșmarurile apar cel mai adesea în stadiul REM al somnului (mișcarea rapidă a ochilor) adică în perioada în care apar și visele. În această fază a somnului, activitatea neuronilor este asemănătoare cu cea a stării de veghe și de aceea se mai numește și somn paradoxal.

Somnul fiind mai puțin adânc, persoanele care se trezesc brusc vor fi în stare de alertă și nu se vor simți odihnite. Asta fără să mai punem la socoteală starea de disconfort accentuată.

Cosmaruri la adulți sunt adesea spontane. Ce le cauzează? Există o varietate de factori și de tulburări care stau la baza apariției coșmarurilor.

-o gustare târzie care poate crește metabolismul și dă astfel semnal creierului să fie mai activ

-administrarea de medicamente, (unele antidepresive sau pentru controlul tensiunii arteriale)

-renunțarea la alcool sau la țigări (în etapa inițială)

-privarea de somn

– anxietatea și depresia

– stresul post-traumatic

– apneea de somn și sindromul picioarelor neliniștite

Cele mai eficiente și simple soluții pentru eliminarea coșmarurilor

Pe lângă rezolvarea problemelor de sănătate cu ajutorul medicului, ajustarea stilului de viață este cea mai bună armă în lupta cu aceste vise de coșmar.

  1. Introdu în alimentație cât mai multe fructe și legume, leguminoase și seminte, scapă de câteva kilograme și fă sport.
  2. Fă mișcare, urcatul scărilor și săritul coardei, de exemplu, pot fi integrate ușor în programul zilnic.
  3. Gândește pozitivși fă din asta un obicei!
  4. Zâmbește mai des!
  5. Yoga și meditația dau rezultate excelente!

Deși par simpliste, astfel de schimbări practicate zi de zi fac o diferență enormă în calitatea somnului și starea psihicului. Îți recomand cu căldură să le încerci și să simți rezultatele pe pielea ta.

147 Vizualizari

 

 

CONTACT: infoargesnews@gmail.com

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree