Carrefor România dezminte acuzaţiile făcute cu privire la comercializarea apei plină de impurităţi!
Recomandat
Ca urmare a publicării pe site-ul nostru a dezvăluirilor făcute de Marian Jugrăvescu, angajat al Carrefor România (actualmente suspendat), cu privire la comercializarea unor loturi de apă cu impurităţi în acest hipermarket, am fost solicitaţi să publicăm un drept la replică. Conducerea Carrefor România doreşte să-şi expună punctul de vedere vizavi de această situaţie şi să îşi lămurească potenţialii clienţi. Vă redăm, mai jos, dreptul la replică trimis de Carrefor România:
"Pentru o cat mai corecta informare a audientei Dvs care poate coincide cu clientii Carrefour Romania, este de datoria noastra sa va informam asupra catorva aspecte. Directia de Sanatate Publica (DSP) Arges a inspectat hipermarketul Carrefour din Pitesti, in data de 29 februarie, ca urmare a sesizarii inaintate de domnul Marian Jugravescu. Inspectorii au concluzionat ca nu se inregistreaza nereguli cu privire la produsele de apa imbuteliata puse spre vanzare in magazinul nostru. Este important de subliniat, de asemenea, ca in cadrul Carrefour Romania noi luam intotdeauna masuri concrete si imediate cu privire la ORICE sesizare venita din partea angajatilor nostri sau a clientilor nostri. In plus, toate magazinele Carrefour din tara au implementat un sistem de control al calitatii extrem de eficient si foarte rapid. Astfel, in cazurile in care observam nereguli cu anumite produse, fie le casam, fie contactam furnizorul pentru a le returna si a le inlocui.Carrefour Romania respecta cu strictete toata legislatia in vigoare. Va solicitam, asadar, sa ne acordati dreptul la replica si va rugam sa publicati si punctul de vedere al Carrefour Romania cu privire la aceasta situatie".